shutterstock_270699251

שרותי מחשוב לעסקים

אחת מהלקוחות שלנו היא בעלת סוכנות ביטוח, משרד קטן ונחמד, אחת לכמה זמן הייתה פונה אלי מתוסכלת וחסרת אונים. פעם מכיוון שאינה יכולה לעבוד כי פתאום לא הצליחה להעביר את התעודה למדפסת או שנעלם לה מידע חיוני וחשוב או שלא מצליחה להתחבר לרשת של חברת הביטוח. לאחר שהבעיות האלו היו חוזרות ונשנות הבנתי שצריכים למצוא לזה פתרון אחת ולתמיד - כל שעה שאינה עובדת, היא מפסידה כסף.

כיום, יותר ויותר בעלי עסקים וחברות, מבינים שכדי למקסם את התועלת של זמן העבודה שלהם ושל העובדים שלהם יש למזער כמה שניתן את ההתעסקות שלהם בצרכי הקיום של המשרד ולהסתמך על שירותים חיצוניים. הרי ברור שאם סוכנת הביטוח תנסה בעצמה לפתור את הבעיה של החיבור לרשת ייקח לה שעות רבות כי היא לא מוסמכת לכך, בדיוק כמו שאנו לא מצפים שבעל עסק לנעליים ייצג את עצמו בבית משפט - לשם כך הוא יעסיק עו"ד. הרי ברגע ששכרנו משהו מקצועי הרווחנו פעמיים, גם את השקט הנפשי בכך שמי שמתעסק בדברים הללו יודע מה הוא עושה ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, וגם את הזמן שלנו, אנחנו ועובדנו נוכל להתעסק במה שאנחנו באמת טובים בו - במקצוע שלנו.

עסקים רבים לא יודעים כיצד לבחור את חברת התמיכה שלהם, יש לא מעט חברות בשוק ולכל אחת את הייחודיות שלה. לכל חברה את היתרונות והחסרונות, כאשר לא תמיד ברור כיצד היתרונות או החסרונות הללו ישפיעו על העסק שלנו. כשבוחרים את חברת התמיכה יש להביט בכמה פרמטרים חשובים תוך בחינת צרכי הארגון שלנו. ראשית, זמינות - מה רמת הזמינות הנדרשת, האם יש בהכרח צורך לזמינות ברמה כזאת של הימצאות של איש המחשוב בארגון או שאפשר להתבסס על תמיכה מרחוק שתוזיל את העלות? מקצועיות – חשוב שאיש המחשוב שלכם ידע לתפעל את המערכת מאחורי הקלעים במקצועיות הנדרשת, אחרת, מה הטעם לכך ששכרתם איש מקצוע חיצוני? אמינות - לאיש התמיכה גישה למידע הכי רגיש של החברה. חשוב שזו שיהיה כזה שאתם סומכים עליו, גם שלא חלילה יעשה שימוש במידע וגם שידע לגבות אותו באופן מושלם. יוזמה וחדשנות- חברת תמיכה שיש לה את הכלים הכי חדשניים בשוק להציע לכם שגם תדע לצפות את הצרכים שלכם ולהציע פתרונות עוד לפני ששאלתם.

אצלנו ב'חץ פתרונות מחשוב' שמים את הדגש על הייחודיות שבעסק של הלקוח ומתאימים את השירותים לצרכיו. לפני כל עסקה מתבצעת עבודה מקדימה יחד עם בית העסק על מנת למקד את צרכיו האמתיים. כך למשל, באחד ממשרדי עורכי הדין שאנו עובדים איתם ראינו שאין להם צורך ברכישת ציוד מחשוב יקר וגם אין צורך בגיבוי ב'ענן' בנפח גדול מאחר ומדובר במשרד קטן. בכך הקטנו להם את ההוצאות הקודמות וחסכנו כסף רב ללא פגיעה בעבודה השוטפת והיום יומית.  

מספר פעמים ביום, פונים אלי בעלי עסקים וחברות מתוסכלים מתקלות מחשוב שונות ומשונות, כיום חלחלה ההבנה שרצוי להסתמך על חברה שמתמחת בתחום וכך להימנע ממפחי נפש והפסדים כספיים. בעולם של היום חשובה תמיכה לעסק בליווי יום יומי של פתרון תקלות, גיבוי ב'ענן' של המידע הרגיש הקיים בחברה, ואפיון נכון של הצרכים למניעת הוצאות מיותרות.

אנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו פגישה כדי שנתאם מטרה ואנו מתחייבים לפגוע בה עם החץ שלנו בדיוק באמצע.